Lite av varje.....

Tjingeling fredag!

Denna vecka har gått galet fort. Igår var det Tjejkväll i vår stad och i år hann jag delta. Vi övar med kören varje torsdagkväll så det har prioriterats.  Men nu sjöng vi gospel i "Småstaden" under kvällen, har jag sagt att kören heter Support Choir??? Det var Jättekul att sjunga i ett annat sammanhang än vi är vana vid!!

Tidigare på dagen åt jag lunch med finaste vännen Margaretha och vi passade på att shoppa lite då. Ett par toppar i mina favoritfärger 😊, en svart och en rosa, och tyg till ett projekt jag har blev mina investeringar....

Jag är lite småkär i rosa, tror att många vet det vid det här laget. Vårt gästrum/makens sportrum blev hips vips mycket rosa...


Blev riktigt vårigt! 

Nu är det rosa detaljer lite överallt i läggan, jag gillar det!!!! Rött är lite för mycket färg för mig så den mildare varianten passar mig bättre.

 Nu måste jag till blomsteraffären och köpa blommor som inte luktar. Eftersom allergin blir värre för varje dag måste jag byta ut mina pelargoner..... De får flytta till ett nytt hem tills de kan planteras ut i balkonglådan!

Trevlig helg!

Kraaaaam!
Liza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback