Lördag och fru B bakar....

Blåsig men fin lördag här i norr! Ogillar blåsten men gläds åt att det blivit varmare.

Började denna lördag med att baka. En bär kaka är klar och en chokladkaka med mintkrisptäcke är i ugnen. Sedan får det räcka. Kul att ha lite fika att bjuda på om någon tittar förbi!

Den andra kaka är inte klar så ingen bild på den, men den är grymt god om man gillar choklad och mint....

Denna vecka har jag verkligen försökt ta hand om mig. Peeling, ansiktsmasker, BUS, nagelvård... Ja, det var på tiden om jag säger så. Det bästa är nog ändå att jag har städat ur i badrumsskåparna. Himmel så skönt det är att veta att allt som finns där är fräscht och klart att använda. Nagellacksbeståndet  har nu krympt från hmm, över 50 flaskor till ca 25.



Helt galet. Nu kan jag ju köpa nya för att jag har plats. 😊

Annars så har jag som vanligt pysslat lite hemma. Tur att jag kan göra det i alla fall. Den gamla mjölkpallen från makens föräldrahem har jag skurat upp och den blev så fin i vardagsrummet...

Kort sagt en riktigt ok vecka. 

💗kraaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det ser ut som du driver nagellacksaffär!
Jag köper en flaska per säsong.
Jag hade gärna fikat med dig!!! Jag kan idag stå för nybakade frallor.
Jag köpte bara en av chokladsorterna, den med kex i och den var jätte god. Marabou kam det här med god choklad tycker jag.
Fin mjölkpall!

Svar: Jamen så synd att vi bor så långt från varandra, har på känn att vi skulle uppskatta både sällskapet och fikat. Vi får prova den med kex framöver. Ska skjutsa dottern på fest ikväll och sen blir det väl hämtning inatt. Förbereder mig med att ta en liten vilopaus i eftermiddag!
Ha det gott! Kraaam
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback