Mors dag....

Det är fem år sedan min mor gick bort! Jag saknar henne fortfarande varje dag.

 Idag har hon funnits i mina tankar från det jag slog upp mina gröna i morse. Åh, vad hon skulle ha tyckt om när vi kommit och uppvaktat med tårta, blommor och någon liten present. Varit glad åt barn, barnbarnen och barnbarnsbarnen och njutit av uppmärksamheten, alla kramar och det kärleksfulla surret. 

Igår var maken och jag och gjorde fint på graven. Tänkte då att hon finns fortfarande med oss, vi minns och pratar ofta om min vackra mamma Maria! Så länge vi gör det finns hon kvar.... ❤️


Min älskade familj har så klart uppvaktat mig idag. Ett presentkort på min favoritaffär! Vet precis vad jag ska köpa!!

Är lyckligast i världen över att jag har mina barn, barnbarn och svärsöner och inte minst älskade maken.  

Att vara mamma och mormor är så stort och jag är glad och ödmjuk att jag får uppleva det. Inte bara mors dag utan varje dag...

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nu soffan och lite kriminalare på TV:n

Kraaaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Man är som rikast när man uppskattar allt man har!!!
Nog är det så att de som "gått före" är med så länge de finns i vårt sinne och minne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback