Nöjd...

Fredagen började på bästa möjliga sätt, med pedikyr! Ljuvligt, ljuvligt!  Mina fötter är nu redo för sommarsandaler, sand och gräs mellan tårna och ljuvligt vågskvalp och inte minst mina nya skor.....

Finaste rosaröda färgen på naglarna....


Träffade finaste systrarna 💕 för en fika och surrstund på Ekbergs café! Kul som bara den, vi har mycket att prata om 😊

Avslutade kvällen med spontangrillning med grannarna! Många skratt och samtal om allt och ingenting! Nice!

Så dagens: 

Sovmorgon

Handlat bästa presenten till svärsonen! Är så nöjd!

Bästa svärmors morsdagsblomma blev en jättehortensia, rosa!

En tripp till grannstaden för att fixa lite saker till en av våra fontäner som inte vill fungera som den ska. Lunch och en tröja i turkos... sedan hem igen.

Planerat på mors och fars grav så här lagom till mors dag! 

Nu har vi ätit middag och jag softar i soffan och ser Morden i Midsummer och bloggar!


Imorgon ska en Födelsedags/morsdagstårta tillverkas...

Ha en fortsatt skön lördagskväll! 

Kraaam!
Liza



Kommentarer
Postat av: Malin B

Tror bestämt vi har likafärgade tånaglar! :)
Men på fingrarna har jag naturella... Året om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback