Roadtripp....

Idag har vännen Mags och jag varit på en lite roadtripp till byn med mysaffären "Maggans Djungelkiosk" . Oj, så mycket fint som finns där määään jag köpte bara en murgröna till balkongen och denna skönhet..

En av mina favoriter! Den är lite som ett miniträd! 💗 jo, ett milt  rosa blockljus fick också följa med hem.

Sen besökte vi Tallbodan, himmelriket för oss som gillar att handarbeta. Inget garn idag, har ett oavslutat,  men nästa gång då blir det handla. Fick massor av inspiration.

Avrundade förmiddagen med att åka in till stan igen för lunch på Trend café! Härlig dag med fin vän!

Ikväll ska jag på Show! Mina barnbarn sjunger i en barnkör ( som surprise, surprise) leds av min yngsta dotter. Ja, det är ju fler barn med också hi, hi..... Ska bli så roligt att se vad de har hittat på!

Nu vila, vila, vila!

Kraaam! 
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Härligt med nytankad inspiration och så en underbar kväll!

Postat av: Lena i Wales

Vilken underbar dag du verkat ha haft! Alltid roligt med affärer med lite kul grejer. Häftigt träd!

2014-05-14 @ 15:39:47
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback