Vackert....

Tog en promenad till jobbet idag. En vacker men mulen morgon med regnet hängande i luften. Hann precis komma inomhus så började regndropparna falla. Ibland har man tur!

Så vackert vid bron över kanalen som jag passerar.

Nu sitter jag i soffan och väntar på "Sommar med Ernst", mitt favorit program på sommaren. Möjligen kan "Morden i Midsummer" konkurrera. Vår soffa är ny! Den har ni inte fått se kom jag på precis nu.

Efter ryggoperationen klarar jag inte att sitta i för mjuka och låga möbler. Så våra soffor fick bytas ut. Det är inte lätt att hitta sköna fasta soffor, provsatt många innan vi hittade den optimala! 


Efter fyra månader är jag lika nöjd. Hörnet är min favoritplats...

På bild två syns en liten glimt av nya mattan också! 

Nu är n'Ernst på gång så jag måste sluta nu!

Imorgon fredag och (nästan) helg!

Kraaaam
Liza

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vad ROLIGT att se dig HÄR!!!
Jätte fin soffa och du, jag har kikat på Ernst jag också. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback