Bokrea...

Idag har jag varit på bokrea med mellansyster yster och svågern. Hittade böcker till mig och lite läsvärt till barnbarnen.


Har ni inte läst "Livet efter dig" - gör det! Sträckläste den på plattan för en tid sedan och måste bara ha boken. Den tillhör kategorin böcker att läsa en gång till! Ska bli spännande att läsa "Sophies val" , hoppas så klart att den ska vara lika bra. Har mycket högt ställda förväntningar om jag säger så.

Vi vilade benen och lunchfikade på Ekbergs konditori så klart. Man blir trött av att shoppa böcker också! Så gott och mysigt och en massa surr hann vi med också!

Nu ser jag skidor och vilar i soffan. Ikväll kan det bli Kvällsmusik med Marcus och Emma i Hortlax kyrka. Tar det lugnt fram till dess.

Jo, snickaren är fortfarande sjuk.... buhuuu!

Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kul att fynda och prata med trevligt folk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback