Det som inte fick hända...

Känner att jag har ett visst oflyt för närvarande...

Snickaren är sjuk, renoveringen fördröjs med X antal dagar. Dagar då vi inte har vatten i lägenheten..... Hoppas han kryar på sig fort.

FK har meddelat att jag inte kommer att få sjukpenning längre. Lite jobbigt när jag befinner mig mitt i rehabiliteringen och håller på att bygga upp muskulatur i både rygg och ben. Det tar på krafterna. Nåja det kommer att ordna sig. Ser en del alternativ....

Annars går det riktigt bra för vardagslyckan. Känner mig starkare för varje dag, värk har jag, den kommer aldrig att försvinna helt men nu är den hanterbar.

Förra veckan var systeryster och jag på en liten shoppingtripp...


Blomman och ljusstaken fick följa med hem...

Så klart lunchade vi också och surrade och hade ett par roliga timmar.

Nu ska jag fixa med lite viktigheter, men först kaffe!

Ha en ljuvlig måndag!

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback