Samlar....

Jag har fått "pippi" på de här fina figurerna. Det började med


busiga apan som jag fick i julklapp fjol. Åh, denna lilla apa är en aktiv krabat som ni ser.



Sen hade vi bröllpsdag maken och jag och då flyttade

våra "Lovebirds" in. Så fina!

Så blev de min födelsedag och maken uppvaktade med 

Den här sötingen! ❤️

Nyaste husdjuret vårt är 

"The bird"! Den fick jag av käre maken alldeles nyss. 



Här samsas alla på samma hylla. Jag har på känn att vi kommer att få fler husdjur framöver det finns många att välja bland....vi får se helt enkelt!

Kram och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Finns det hjärterum så finns det stjärterum till nästan hur många husdjur som helst! =)
Dessa verkar väldigt väluppfostrade och skötsamma.
Söta är de också.

Svar: Ja, de är perfekta för en allergiker som mig!!
Liza

Postat av: Ken

Hjälp va snygga!!! Tittar in och vill önska dig god bättring! / kram fr Ken

Svar: Tack snälla! Kram
Liza

2015-01-31 @ 18:05:43
URL: http://www.kaizenken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback