Solen skiner.....

Idag har vi en strålande vacker men rätt så kall dag här i norr.

Tänk att snart har januari månad sprungit förbi och vi går mot vårvinter med jättekliv. Som ni säkert har märkt så går bloggandet sisådär för vardagslyckan. Men jag har inte haft så mycket att berätta om men nu börjar det hända grejor här. Vi ska äntligen renovera våra badrum, ja, vi har två. 

Vi har snart planerat klart och väntar bara på att hantverkarna ska komma igång. Det är tusen saker att tänka på och många val. Men roligt är det och fint kommer det att bli.


Vi har äntligen kommit oss iväg och prova ut en ny soffa. Den gamla är för mjuk och djup för mig nu. Vi har hittat SOFFAN som vi gillar både båda två så nu är det bara att beställa den, två månaders leveranstid gäller. Kommer att bli så bra så.


Älskade tulpantiden är äntligen här på riktigt. De här har många år på nacken men står så vackert i Ernst 5 liter cylindern. Ny favorit hos mig!

Lite kort om hälsan, det går framåt och rehabiliteringen är i full gång. Vet ni, jag mår bättre än på många år. Tänk vad ryggkirurgerna är duktiga, är så tacksam för den hjälp jag har fått.

Nu är det dags för en kopp kaffe (igen) och sedan lite vila!

Kram på er och ha en ljuvlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Kul att se dig här!
Lycka att ha två badrum vid renovering, det hade inte vi...
Jag fick en liten Ernst cylinder i julklapp. :)

Svar: Skulle nog hellre haft ett, det blir så dyrt! Men vi har inget val det är bara renovera... Lite kul är det ju förstås särskilt när det blir klart! 😊
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback