Söndagsläsning..

Alltså igår eftermiddag började jag helt egotrippat att läsa alla inlägg som jag har gjort här på bloggen. Från 2007! Det tog ett tag kan jag säga. Det som slog mig är att så få av de som var mina bloggvänner då, bloggar idag.

Det blev också tydligt att bloggen är en mycket bra dokumentation över livet i stort och smått. Visserligen offentlig men ändå så rolig att ha kvar. Just nu känns det som om jag skulle vilja fortsätta med bloggen.... Gör ett seriöst försök! Ja, det bestämmer jag mig för!!

Käre maken blir säkert glad för han har ofta frågat varför det ör så sällan jag skriver här nuförtiden. 😊


Nya tider, nya tag och en riktig utmaning men rolig!

Ha det gott! 
Kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: tina

Hej där! Vad kul att du bloggar...jag är lite dålig på att uppdatera min sida, men jag ska göra ett försök jag också. Det är konstigt det där, man har egentiligen tid, men det är ju lite annat som pockar på, instagram, facebook och såklart det vanliga livet som går före allt annat =)
Nu ska jag kika in här lite oftare!
Ha en fin dag finaste du!
kram/tina

Svar: Ja, jag kände att det var dags att pröva igen. Det är ju himla kul men ibland är jag lite lat. Instagram går ju så fort att fixa med. Vi får uppmuntra varandra du och jag!
Liza

Postat av: Malin B

Vilken härlig läs-söndag du fick! =)
Kul att du tycks ha inspirerat dig själv till att skriva igen. Jag är glad att du är här.

Svar: Tack Malin! Nu ska vi umgås igen!😊
Liza

2015-01-26 @ 21:19:37
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback