Regnar och blåser....

Usch, idag är det riktigt kura-inne-väder. Som tur var kom de här finingarna på besök.

Först gick vi och åt lunch och sedan komgitarrerna fram och vi bjöds på efter-maten-musik. Mycket stämningsfullt...

...och avslutningsvis kaffe och fika och mycket surr!
De är så mysiga och fina de här två!

Det börjar vara dags för middag och kycklingen puttrar på spisen. Vi äter pasta och grönsaker till. Kanske ett glas rött också, vi får se...

Jo, det blir inga badrumsbilder, det är för mörkt för att fota. Jag kan berätta att mattorna blev klockors, min ser ut som cementgolv och makens som mörka skifferplattor. Igår handlades toarullshållare, krokar mm så nu finns de hemma. På måndag kommer väggmattorna upp, sedan kommer elektrikern och VVS-aren och så ska det väl börja bli klart... Åh, vad jag längtar. Tre veckor utan vatten är tufft.

Önskar er en fortsatt trevlig helg! 


Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Varje ruskvädersdag blir mysigt sällskap som solsken!
Spännande att få se badrummet sedan när det är klart!

Postat av: ken

Tänk att kunna spela gitarr och sjunga till de...
Jag blir ruskigt avundsjuk. Vi sjunger julsånger tillsammans vid Juletid, det är allt, men det lever man på länge. Sång och musik lyfter,liksom!
Trevligt med uppdatering av badrum och toa. Bökigt och så innan allt är klart, men det är värt allt i slutändan. En fortsatt trevlig helg önskar jag er.
kram / Ken

2015-03-07 @ 20:04:46
URL: http://kaizenken.blogg.se
Postat av: Malin B

Hoppas att du har vatten i vardagen igen och kanske också nytt badrum?

2015-03-27 @ 17:09:56
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback