Vår i luften.....

Det känns lite farligt att uttrycka sig så, det ska visst komma snö imorgon😳. Men nog är det ovanligt vårlikt här uppe i norr för att vara börja av april. Klart är att jag gillar det!

Våren börja göra sig påmind inomhus också. Ljusare färger och mindre prylar gäller här men fårskinnen får vara kvar ett tag tiill bara för att det är mysigt! 




Funderar på att tapetsera/måla om i köket och delar av hallen....
Kökstapeten håller på att vara lite "trött"  (eller rättare sagt, jag är trött på den). I hallen vill jag ha bort den blommiga tapeten och ha enfärgat istället. Måste börja titta på tapeter och färgprover...

Nej, dags att fylla tvättmaskinen och göra andra nyttigheter!

Kraaam på er!💕

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag gillar din inredning så jag är säker på att när du förnyar kommer även det att bli fint!
Njut av stunden då våren gör sig påmind, smartare att vara glad och nöjd när tillfälle ges.

Postat av: Malin B

Han verkar vara väldigt påhittig din svärson, sådana människor piggar upp!

2016-04-07 @ 21:44:36
URL: http://malinbs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback