DIY....


Jag har gjort en tavla....

Lördagens shoppingtur resulterade bland annat i att jag köpte Arne Jacobsen Designletters. H O M och E! Gillar det stilrena typsnittet.

Jag fick nämligen en ide!

I förrådet fann jag en gammal ekram från IKEA och i en låda svart kartong! 

Ramen målade jag svart.  Bakom passepartouten satte jag den svarta kartongen och sedan var det bara att montera bokstäverna.  Tycker det blev en fin effekt med mellanrummet mellan bokstäverna.


Nu är den klar och hänger i hallen - jag är riktigt nöjd!

Ha det gott!

Kraaaam!



Kommentarer
Postat av: Malin B

Fint fixat!

Postat av: fridasfunderingar.blogg.se

Riktigt, riktigt snyggt!

2016-02-14 @ 22:21:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback