Svart/vitt...


Svart och vitt är snyggt och stilrent! Määään, mitt prinsessbarnbarn tycker att "det är så tråkigt med så mycket vitt". Prinsessan tycker att mormor ska införa mer färg i inredningen. Gärna rött, rosa och orange. Inte ljust eller dimmigt rosa utan knallrosa. 

Jag är den första att erkänna att jag har svårt för starka färger. Det kan ha att göra med att jag ständigt har värk. Det blir nästan ett stresspåslag istället för en energikick med knalliga färger. 

Så trots att prinsessan vill ha in en mer färgstark inredning hos mormor så känns det lugnast att fortsätta på den inslagna vägen - SVART VITT GRÅTT OCH LITE METALL - ja, och lite ljusa och smutsiga pasteller😊




Sjukstugan fortsätter här - nu är maken mindre frisk också! Vi får försöka krya på oss bägge två! 

Fin lillördag på er! 

Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Kul att hon ger tips! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback