Skön söndag....

Pustar ut i soffan framför TV-sändningarna från SM i hemstaden. Käre maken ser tävlingarna på plats så klart! 

Vardagslyckan är lite trött efter en fantastisk gospelkonsert i stadskyrkan i fredags. Underbar publik som var med från första stund. Har jag sagt att jag bara älskar min kör Hortlax Gospel? Inte?  Nu vet ni💕

Igår kväll var det dags att ta sig an andra 30-års Jubileums showen med Röde & Rått! Roligt så klart men nu är det röstvila som gäller fram till torsdag då det är övning med kören igen🎶




I eftermiddag ska vi uppvakta finaste mellansyster, anar en hel del gott fika och tårta så lunchen får bli en smoothie! Nu fortsätter jag vila.....

Ha en skön söndag! 

Kram!




Kommentarer
Postat av: Josephine

Åh, hoppas du haft en mysig helg. Jätte fin blogg du har, lycka till med den. Kram;)

Postat av: Malin B

Roligt med energigivande saker!

2016-02-01 @ 06:22:10
URL: http://malinbs.blogg.se
Postat av: fridasfunderingar.blogg.se

Hä var en trevvli men nalta ört helg!

2016-02-01 @ 09:32:35
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback