Silikon och Påsk.....



Jag har blivit med silikon......underlägg och jag är kär!
 Om man nu kan vara kär i grå bordstabletter med rätt mönster och form?  Och, ja, det kan man. Vara kär alltså!😀
Tunna, tunna, men ligger stilla. De passar så perfekt på vårt vita ovala köksbord. Kommer nog att köpa två till så att vi har  6 stycken.


Bordstabletter från ByMay, inköpta på favoritbutiken HemLjuvaHem!

Tänk att det snart är P Å S K!  

Jag har nästan pyntat klart, funderar på att ta fram lite fler ägg bara. Vi får se hur det blir med den saken. Tänker hålla på traditionen och bjuda mina kära på en middag, så jag klurar lite på menyn..... 

Mitt yngsta barnbarn, lilla A, som börja förskoleklass till hösten, tycker att mormor ska baka så att det finns riktigt mycket fika! ☺️

Det är nog bäst att jag sätter igång och betar av min to-do-list om allt ska bli klart till helgen, eller vad tror ni? 

Ha en fortsatt härlig måndag! 


Kraaaaaam!💕



Kommentarer
Postat av: Margaretha Isaksson

En del har inlägg och du har underlägg - gillar dina bäst :-) Dom var riktigt snygga! Kraaaam

2016-03-21 @ 23:06:06
Postat av: Malin B

Sådana har jag inte sett förut, jätte fina!
Hoppas mormor har laddat upp med mycket gott nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback