Söndagkväll.. 1:a april..

Har haft en fantastiskt härlig helg! Det började redan fredag eftermiddag då vi åkte runt på stadens möbelaffärer och kikade. En fikapaus blev det på Café Humlan, Öjebyn, mysig miljö, gott fika och superbt kaffe! Hade aldrig varit där förut men kommer garanterat att besök dem igen.

*Vid middagstid träffade jag min mor och mina systrar för middag på Golden Dragon. Vi gör nämligen så att när någon av oss fyller år - bjuder de andra på middag. Alltid lika uppskattat! Vi gillar att umgås och har alltid hur mycket som helst att prata om... tänk vilken tur att jag fick just "systrarna Florence" till mina!  Efter god mat, mycket surr och skratt så skildes vi åt och jag hann precis hem  för att se finalen i Let´s dance. Som grädde på moset vann min favorit - Martin!!! Tyckte att han utvecklats mest, det är ju mycket svårare för killarna att lära sig dansa eftersom de ska föra.....

Igår hann vi med en sväng till Antnäs möbler och Storheden Luleå. Några större inköp blev det inte - men vi träffade helt oförhappandes äldsta dotter med man och son ( som sov som en stock) och fick bjuda dem på kaffe. Synd att ♥ I♥. inte var vaken så vi fick kramas med honom en stund. Jag har väl sagt att jag har världens finaste barn-barn...*ler* 

Kvällen tillbringades först på  Restaurang Valdino (supergod middag med ett gott glas vin till) tillsammans med maken och mellandottern. Hon vann nämligen ett vad vid nyår som  den ömma modern förlorade *ler* för det gjorde ingenting (att jag förlorade alltså) och priset var en middag på Valdino som dessutom maken bjöd på.
Sedan gick vi på SMASK!! Jättekul!! Massor av duktiga musiker och sångare från Musikhögskolan som gjorde upp om vilka Favoritsakersom ska få åka till Sthlm och tävla.. Proffsigt och läckert! Ska gå nästa år också, det har vi redan bestämt!
Stort TACK! till mellandottan som drog oss med...
Kunde inte hålla mig utan var ut och kollade en hel del bloggar igår trots att det var sent.... kallas det bloggberoende tro?                       
Nu är det söndagkväll och jag är ganska trött.. har varit och städat ute i stugan idag inför påsken. Tog några bilder från sovrummet som ni får se ganska snart... alltså bilderna *tjorvar*...

Avslutar detta långa inlägg (skulle bara bli ett par rader) med den fina lykta som vi köpte (maken hittade den) när vi var till Luleå..   

Önskar Er en skön söndagkväll och en härlig måndag! Kram
                              

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad du har hunnit en massa...
Nu fick jag ju nästan komplex...
Iofs har jag jobbat...
efter jobbet sovit som en liten gris...nöff nöff...
3 timmar sov jag idag...mellan 14,30-17..nä det blev 2,5 tim. Gissa en som kommer ha svårt å somna ikväll...
Nattinatti... Kram!

Postat av: Liza

Rackarns vad du var snabb idag.. Jag har ju inte gjort något nyttigt i helgen - bara myst.. du har ju jobbat!
Sov gott! Kram

2007-04-01 @ 20:26:29
URL: http://vardaglycka.blogg.se
Postat av: Frida

Oj vilken helg! Så mycket trevligt på så få dagar. Inte dåligt :D

2007-04-01 @ 20:36:05
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Lilla My

Oj,vilken härlig helg du har haft. Jag förstår att du är trött.Sov gott.Lyktan var jättefin!Kram

2007-04-01 @ 20:37:33
URL: http://bibbi.bloggspace.se
Postat av: art[e]fact

Trevlig måndag!

2007-04-02 @ 11:20:25
URL: http://artefact.blogg.se
Postat av: EVA

Vilken härlig helg ni har haft ! Humlan har jag tänkt att åka ut till nån dag...få se vilken bara...hihi !

KRAM EVA

2007-04-02 @ 12:19:25
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Thea

Härlig helg och fin lykta!

Ha en bra måndag!!

2007-04-02 @ 14:39:12
URL: http://www.theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback