Härliga söndag....

Vilken härligt lugn helg vi har haft! Ingen jäkt och ingen stress utan fika med A med familj på stan igår. God middag och körslaget igår kväll. Tycker att Hanna och hennes kör var klart bäst igår. Vågat att ta en lugn låt som är så känd... men det gjorde den kanonbra!

Efter sovmorgon idag hämtade jag lillsyrran med son och vi åkte till mamma som fyller år (imorgon). Mellansyster hade gjort tårta och vi fikade och myste tillsammans med mamma som naturligtvis uppvaktades med paket och en jättebukett tulpaner.

Ja, äntligen är det tulpantider igen... det känns att det finns hopp om vår inom en överskådlig framtid.....



Som ni förstår så är det jätteroligt att leka lite med bilder och layouter nu när jag har mer att välja på. Forfarande har inte det nya bildredigeringsprogrammet installerats utan jag kör Powerpoint fortfarande... määän jag kan göra så mycket mer i det nya programmet.  Ni ska veta att vår gamla dator är minst åtta år gammal (och programmen också) så nu har vardagslycka lekstuga :D

Min man är nog snällast i världen.. igår kom han hem med en ny mus till datorn... och han tycker att han klarar sig med vår gamla dator så den nya är MIN!!! Ja, nog är det LYCKA att ha en så snäll och gullig livskamrat!!

Nu ska jag gå och fixa mina naglar - jobb väntar imorgon och jag tycker inte om när nagellacket är avskavt och fult så det ska åtgärdas NU!

Ha en skön söndagkväll och en bra start på veckan!
KRAM!
Liza

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna B

Lek på du, vännen! Lek tills fingrarna blöder, bara du gillar det så är det bara att leka! Ha en underbar söndagskväll! kram Anna

Postat av: EVA

Åhhh så läcker bild ! Kul att leka och leka ska man !



Har mailat lite listor åt dig...om de nu kom med :D ! Annars så får du höra av dig...



***

JÄTTEKRAAAM EVA !!!

2009-01-11 @ 22:28:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Madde

Det är verkligen jobbigt när dom är sjuka men som tur är går det ju över :)

Var faktiskt riktigt skoj att städa igår. Men hemma hos er är det ju alltid fint och städat så inte behöver du någon hjälp..haha...

Hoppas ni har haft en mysig helg.

Många kramar!!!

2009-01-12 @ 12:45:15
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tulpaner är så fina! Önskar att jag också kunde ha en bukett hemma men jag är allergisk - blää! Ses på torsdag!

2009-01-12 @ 16:14:49
URL: http://sofiasvammel.blogg.se/
Postat av: MO

Snällt av honom, men jag tror säkert att hans fru är minst lika snäll. Härligt med tulpaner igen, synd bara att de dör så tidigt (hos mig i alla fall), tycker inte står mer än 5-6 dar. Hoppas din mamma fick en fin dag, kramar

2009-01-12 @ 18:23:50
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag kan inte bildbehandla alls men förstår att jag skulle älska sådant pyssel. ;)

Visst är det underbart när det är tulpantid.

2009-01-12 @ 19:18:45
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: tina

Vilken snäll och omtänksam make du har.Vad kul att kunna fixa och trixa med bilder,fint!

Här ska det slappas i soffan strax=)





Ha en fin vecka vännen å kram!



tina

2009-01-12 @ 20:07:30
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Tulpaner, det är så vårigt och fint. Jag sklle köpa i dag men OK tog 89 kr för en bukett så jag väntar tills jag orkar åka till ICA eller Coop.



~Livet i byn

2009-01-13 @ 13:52:40
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Maggan

Såå snyggt det blir...du är skickelig du:-) syns snart på kören:-)



kramis

2009-01-13 @ 17:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback