Nytt år.. nya möjligheter...

Det nya året välkomnades tillsammans med mycket goda vänner! Glömde att ta fram kameran för att dokumentera nyårsdukningen - men den gick i vitt och silver.... En vacker gammal linne vävd med matt och blankt mönster var stommen i dukningen. Ljusstakar i silver och vita ljus, silverservetter och vitt porslin.  Enkelt och snyggt!!
Men som sagt - kameran kom aldrig fram!

Idag slöas det multum... och jag förbereder mitt Ikea-besök imorgon. Har inga större inköp på min lista utan mest några småsaker som ska inhandlas.  Har nästan bestämt mig för tapeten som ska sättas upp i hallen - nu finns bara två alternativ kvar.... Ska plocka bort "julen"  till helgen, vill ha det gjort när det är dags att börja jobba igen. Det blir nog bara byte av gardin i köket den röda vackra ska få vila till nästa jul och den vita kommer nog upp igen... kanske blir det bara vitt i mina fönster. Det får ge sig när jag börjar fixa...


Nu ska vi äta Västerbottenspaj med tillbehör och sallad - förrätten från igår. Ikväll är det huvudrätten som blir dagens middag. Härligt med en hel dag utan matlagning....



 

KRAM!
Liza

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: MO

Låter helmysigt med ert nyårsfirande...

Jaså du är inne på att snart jula av...Vet inte men jag tror jag väntar tills det är dax, ja vad är det...20:e knut eller...men man vet aldrig, ibland så bara smäller det till o man vill bara bli av med allt juligt.

Skulle oxå kunna tänka mig ett ikeabesök snarast...får se när det blir av, GOTT NYTT ÅR på er, kramar

Postat av: Karin/Theas rum

GOTT NYTT!!!

2009-01-01 @ 16:51:10
URL: http://theasrum.blogg.se/
Postat av: EVA

Här slöas det också ! Har sett Vänner-maraton nästan hela dagen och nu är det sista avsnittet :D...så det är bara att krypa upp i soffan igen !

Kalas imorrn och sen är festligheterna över...tror jag då i alla fall !

***

KRAAAM EVA

2009-01-01 @ 17:20:01
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Piffa och puffa

Det var verkligen jättelängesen jag besökte din blogg. Så mycket roligt och fint och inspirerande du har på din blogg. Måste kika runt mer imorgon, det är mitt i natten nu.

Kramar Anette

2009-01-02 @ 02:08:42
URL: http://piffaopuffa.blogspot.com
Postat av: Zassi

Tack, tack jag kan oxå ta lite västerbottens paj :)



Ett tips är att spara ner bilder på Photobucket.com.

Där kan du t ex lagra en header och klistra in länken under Design, kodmallar, frontpage.



Jag hjälper dig gärna lite mer om du vill.

Maila mig bild- /er som du vill ha i din header så kan jag göra en.



Du kan maila mig [email protected] om du vill =D



Kramkram//Z

2009-01-02 @ 22:58:57
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Maria

God fortsättning på ett alldeles unikt och underbart 2009!

Kramaria

2009-01-03 @ 15:29:42
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Jack

grym blogg ;)

haft en bra dag ?

2009-01-04 @ 17:47:07
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback