Träningstisdag....

Sitter här och njuter av en riktigt bra dag! Regnet öser ner (som vanligt) utanför fönstret, men inne är det varmt och gott och jag har min fina grå plyschklänning på mig!

Idag har jag en känsla av att ha tränat, tränat och tränat! :D Som ni förstår har jag varit på sjukgymnastiken.
Började med uppvärmning på gångband 15 minuter, övergick till styrke- och balansträning. Därefter gångbandet igen 10 minuter. Det går stadigt framåt, tänk i fjol den här tiden kunde jag inte ens gå ut själv, oftast inte klä mig heller... Nu ikväll har min mellansyster, Frida och jag varit på promenad. Tyvärr öste regnet ner efter en stund så det blev "bara" 2,5 km, men visst sjutton var det bra det också. Totalt har jag gått ca 5,5 km idag!! Hurra för mig!!

Efter träning blir man sugen/hungrig, helst borde jag äta frukt! Men ibland går det trögt så jag blandar upp den lite med kanel, hallonkesella och lite flytande honung....


här är det päron som står för det fruktiga! Gott och nyttigt och få kalorier.

Imorgon har jag vilodag från träningen, så då ska jag försöka städa och vila efter jobbet! Det blir alltså en riktig slödag.....

Slut för idag från en nyklippt vardagslycka. Det är bland det lyxigaste som finns att få bli ompysslad en stund!

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Annika Lindberg

Vad du är duktig som tränar! Garnet har jag köpt hos Kickis Garn i Norrfjärden :)

Postat av: Malin B

Så glad jag blir för din skull att det går stadigt framåt med träningen. När man varit "i en annan situtation" så tar man då rakt inte vardagen för given. Hejja dej!

Jag gillar allt som går att äta tänkte jag först säga, men menade förstås gärna en massa fruktigt gottigt! Mörka mackor har jag också dille på.

Kram på dig.

2011-09-13 @ 23:38:30
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Åh vad du är duktig vännen ! Här blir det liksom inte tid till att komma igång...eller tid kanske finns men ork och lust !!!



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-09-14 @ 10:15:42
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Heja! Heja! Vad du är braaaa!!!

2011-09-14 @ 20:16:05
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback