Söndag och kvalitetstid....

Söndag och jag har hunnit göra undan lite viktigheter. 
Som att boka tid för fotvård, vattna blommorna och kvalitetstid med mellandottern!

Lite stillsam shopping, ett snyggt och praktiskt fodral till min "ajfån" blev mitt inköp. Valde mellan vitt och svart, blev ett vitt då jag tror att det syns bättre i väskan. Inte helt fel att det var 50% rabatt om jag säger så! 

En härlig lång fika på stadens finaste café prioriterade vi så klart. Mycket surr blev det om allt möjligt och omöjligt 😀



Har jag sagt att jag gillar n' Ernst???? och Homegaard?? De passar så bra tillsammans! Glas och läder i skön förening. Så fint!

Nää, nu är det dags att börja med middagen! Det blir en romantisk korvgryta idag!

Ha en fortsatt sön söndag!

Kraaaaam!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Romantisk korv? Stämplar du ut hjärtan av korven?

Postat av: Frida

❤️❤️❤️❤️❤️

2016-01-25 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback