Hemma igen...

..efter två jobbiga men mycket givande dagar i Umeå! Har ju varit på utbildning och där ingår bland annat att vi filmas när vi har samtal... DET ÄR INTE KUL ATT SE OCH HÖRA SIG SJÄLV..!!! Tycker ändå att det har gått bra.. och är vad jag förstå GODKÄND på den här delen av utbildningen...

Torsdag efter fem, rusade vi ut på stan för att hinna med så många affärer som möjligt innan de stängde. En del små inköp blev det faktiskt. Det finns en del mysiga inredningsbutiker... men vi hade tyvärr allt för lite tid för shopping. Missade en hel del känns det som....



Hur som helst resultatet av min ohämmade shopping :D ser ni här... en svart vas/servettring till min lilla samling av vaser från Serholt, där hittade jag också en torkhandduk "Horred" (alltid bra att ha) och en ny kaffeburk blev det på Åhléns. Ser ni att jag dras till svart och vitt..... 

Jag hade inte tänkt visa någonting "nytt" som ska vara i köket förrän jag fått bänkskivorna... ja, ni har hört den ramsan förut, men kunde inte hålla mig!! En hel del håller jag för mig själv tills allt är klart! :D

Emma har sökt kakeldekor ett bra tag men inte hittat någonting.. på Lagerhaus fann jag det här åt henne. Hon har hämtat grejset hemma idag - men vi var på 60-års kalas - så jag vet inte om hon gillade det här:


Hon hör väl av sig när hon hinner....

Vi har hand om lill-prinsen i helgen.. ni som följer Fridas blogg har redan förstått varför!! Han är så mysig och snäll liten kille med underbar humor så det är superroligt att ha honom här. För att han inte skulle sakna sin mamma allt för mycket så  åkte vi till dotra där jag lagade middag och så åt vi tillsammans och de hann mysa en stund innan vi åkte tillbaka hit....

Nu ska jag avrunda med att önska er

FORTSATT TREVLIG HELG!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin B

Skön känsla att bli godkänd! =)

Det där med att se och höra sig själv kan jag vara för utan. ;)

Fina grejer du shoppat, både till dej och "Lillan". Om jag vore henne skulle jag bli superglad! =)

Postat av: Bokmalen

Vad skönt att du blev godkänd å dina shoppingfynd är ju jättefina!! ;)

Trevligt att ni får umgås lite extra med lill-prinsen.

Kramen, Maria

2010-04-18 @ 15:25:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Nää, det blev ju inget Umeå för min del i fredags. Men jag ser att du gjort fina fynd :)

Jag ska dit imorrn (måndag), men jag kommer inte att hinna shoppa nåt denna gången - tyvärr. Det är alltid roligt att gå i butikerna där..



Det verkar vara en spännande kurs! Filma och se sig själv?! Hua - men grattis till GODKÄND.



Kramkram//Sara

2010-04-18 @ 20:48:34
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag är inte förvånad över att du blev godkänd-du är ju så duktig! Har återgett din och prinsens historia nu :)

2010-04-19 @ 11:51:25
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vilka härlig inköp du har gjort.

2010-04-20 @ 08:16:37
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: EVA

Såklart du blev godkänd vännen ! Kan inte tänka mig annat...



Och ni har haft en mysig helg med lillPrinsen förstår jag... Jag hade Neo här igår och man bara njuter...



***



KRAAAM EVA



:)

2010-04-20 @ 10:08:02
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Bara för att säga Hej :)

2010-04-21 @ 08:55:04
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback