Tisdag kväll..

Hurra! I kväll har jag fått träffa mitt nyaste lilla barnbarn igen, han är så söt och liten!!

I går var jag och köpte bebiskläder... stl 48 och 50 cl.Storebror var ju mycket större när han föddes så det fattas lite småååååkläder, och jag ställer gärna upp och shoppar.  Dottern verkade helt klart nöjd med mina inköp! Däremot tycker jag att det finns mycket mindre "roliga" kläder till små killar jämfört med tjejkläder...

Har inte haft så mycket inspiration att fixa och dona här hemma i vinter,  men nu flödar déerna så tiden räcker inte till att förverkliga allt jag vill göra. Nu är iaf alla rum som går storstäda klara... ingen idé att ta kök och vardagsrum förrän efter torsdag då "firman" kommer och monterar.. *jag är GLAD*.

Får väl mysa här fram till dess att det är dags att köra igång med tapetsering och annat köksfixande..




See you!

Kram!
Liza
Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Malin B

Det ÄR mera "roliga" tjej- än killkläder. Iallafall var det så på "min tid" då jag handlade i de små storlekarna. Fast jag tror att det har blivit något bättre än för 15-talet år sedan iallafall. =) Då kändes det som det bara var att välja rätt storlek på killsidan medans tjejshopparna fick vraka och välja. ;)



Att handla smått är hur som helst jätte mysigt och kul. Allt har ju sin tid.



Kram och mys på!

Postat av: EVA

Men kolla på nätet så hittar du hur mycket kul och gulligt som helst...skulle kunna köpa väldigt mycket till våran gullstrut !

Men nu ska jag prova sy dreggelscarfar...testing testing...hihi !



Och vilken sötnos ni fått i familjen ! Hur underbar som helst...



***

KRAAAM EVA



:)

2010-04-28 @ 15:15:21
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback