Tävling.... och vardagsrum...

Hej go´vänner!
Vill tipsa er om en tävling som pågår ...


Tävling!

För att vara med och tävla om kivilyktorna från inneonline.se svarar ni på tävlingsfrågan i ett mail till [email protected]. Skicka alltså inte svaret i kommentarsfältet.

Fråga: Hur många olika färger på Kivilyktor har Inneonline.se? (skriv antalet, ni behöver inte nämna alla olika färger som finns).

För att få en extra vinstchans kan du tipsa om tävlingen på din egen blogg, eller tipsa 3 vänner via mail om tävlingen (skicka då en kopia av mailet till mig på adressen ovan). Låna gärna tävlingsbilden!

Tävlingen avslutas vid midnatt den 3 oktober, och vinnaren dras kort därefter.

Skulle inte ha någonting emot att vinna de fina lyktorna! Det behövs lite mera färg hemma hos mig just nu.. saknar energi!!

Vet inte vilken väg jag ska gå i vardagsrummet... det som jag vill förändra nu är färg på kuddar, ljus alltså sådant som inte "kostar" så mycket!

Nu har jag lila och vita kuddar i sofforna, gardinerna blir kvar... snälla kom med förslag!!!

De två översta bilderna = nu!!

Ha en skön måndagkväll.. här blir det Hollywoodfruar snart!

Kram!
Liza



Kommentarer
Postat av: Malin B

Tack för tipset! =)

Jag kastade i väg ett svar i tävlingen på direkten. Gillar Kiviljusstakar skarpt. Jag brukar dock inte vinna men prövar man inte lyckan så har man ju inte ens någon chans.



Själv gillar jag mörklila skarpt så mitt tips skulle vara det på "piff-grejerna". =)

Postat av: EVA

Jag är ju inne i en super-mycket-mönster-och-färg-period...hehe ! Och jag mår så himla bra av det...utom i sovrummet som blev helt vitt ! Men det funkar mycket bra där :)



Pläden är klar och en kudde i samma mönster är på g...sen blir det nog mer virkande då dotran vill ha ett spöke och gullstruten en boll !



Hoppas du snart mår bättre vännen och att vi kan ta en ny pratstund med kaffe :)



***

KRAAAM EVA

2010-09-27 @ 22:18:30
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback