Måndag igen...

Hej kära vänner!

Så var det måndag igen och den ligger blank framför mig! Funderar på att städa... ja, i min takt förstås! Det är märkligt hur mycket ljuset gör för energin, känner mig piggare än på länge. Träffade sjukgymnasten i fredags och i slutet av veckan ska jag ner i varmvattenbassängen. Bara det kostade mig 575 kronor... hade ju ingen baddräkt och det måste man ha när man ska träna, kan bli rysligt spännande annars.. :D 
 
Nya baddräkten... Gillar affärer som slår in plaggen i silkespapper... LYX!!!

Fram till första träningspasset har jag en övning jag ska göra hemma flera gånger om dagen. Det är superkul att komma igång och förhoppningen är ju att det ska leda till att jag får mitt liv tillbaka!

En promenad under den stålande solen planeras tillsammans med go´vännen Maggan. Vi ska besöka stadens garnaffär och en av tygaffärerna. Kanske blir det en kopp kaffe någonstans också - vem vet?

Ha en skön måndag!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst känns det lyxigt när dom slår in i silkespapper. ;)

Jag körde oxå vattengympa efter min operation å det var mycket bra träning som jag gillade.

Låter som en fin dag du har framför dig. ;)

Kramen, Maria

Postat av: Frida

Ska bli spännande att höra vad du tycker om varmvattenbassängen. Jag tror det kommer bli toppen! Kram!

2011-02-21 @ 10:15:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback