Nu är jag tillbaka...

.. efter en tids uppehåll från bloggen med mycket funderande om jag ska fortsätta eller ej? Vad innehållet ska vara?? Ja, ni vet själva att tankarna kommer då och då....

Beslutet blev som ni ser... jag fortsätter! Känner för att vara lite personligare här vilket kommer att resultera i fler bilder av mig och familjen. 

En hel del har hänt sedan vi sist sågs... bland annat har jag varit i Hufudstaden tillsammans med två av mina döttrar.

Vi bodde på Scandic Sergel Plaza! Supermysigt hotell med mycket bra service och god frukost. Lite shopping, god mat (fast stackars Frida matförgiftades och missade mycket av det roliga) och spännande saker hände på resan... Kan tyvärr inte skriva ännu om det som var mest spännande ännu - men tro mig det kommer längre fram. Skönt som vanligt att komma hem igen! Man kan lugnt säga att jag har vilat mig i form under helgen!! :D

Ses igen imorgon!


Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul och roligt att få se lite mer "personliga" bilder från dig (säger en som själv är anonymis..=)



Så kul med Stockholm.



Kram

Postat av: Bokmalen

Vad härligt med stockholmsresan!! Dock inte magsjukan.

Kul att du fortsätter!! ;)

Kramen, Maria

2011-02-20 @ 18:27:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin B

Så glad jag blir över att du fortsätter!!!

Det är alltid så trevligt att hälsa på hos dig på detta vis och nu förstår jag att det blir ÄNNU trevligare. Fina bilder har du i och för sig alltid haft men nu ännu mera. Trevligt!

Så KUL att "det kommer mera", då förstår jag att det gick bra i den kungliga staden. Wow! Då kanske vi får se mera menar jag - inte bara här på bloggen. =) Wow liksom! Vi hade ju en "lokalkändis" från våra trakter med i fjol. Åtminstone EN gång.;)

2011-02-20 @ 19:13:46
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Nanna

Låter som en riktigt härlig helg! Stockholm är en underbar stad! Hittade ni några pärlor att tipsa om nästa gång man åker dit?

2011-02-20 @ 23:37:52
URL: http://nannashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback