Mors dag 2011..

Håller på att baka en kaka till kvällens Morsdags-kalas. Barnen med respektive och barnbarnen kommer hit på tårta, det ska bli mysigt! Emma jobbar så hon kan inte komma men jag har fått ett så gulligt sms av henne!
Vi ska naturligtvis uppvakta svärmor också med en blomma och kramar. Min mamma finns ju inte längre, åh vad jag saknar henne en dag som denna.

Annars så bygger maken vidare på gäststugan, jag har börjat måla en dörrkarm inne i stugan och gör allt annat jag klarar av att göra. Till helgen kan vi börja med målning/tapetsering av väggar och tak - jag längtar. Måste hinna köpa målarfärg och tapet under veckan.

Under veckan som gick har jag haft en hel del lugna samla-kraft-stunder här efter jobbet.....



Jag har även hunnit med att träffa goa vännen
Eva för lunch och surrstund. Vi pratade ovavbrutet i två och en halv timme och hade lätt kunnat fortsätta ett par timmar till! Eva, vi ses snart igen!! 

Nej, nu är det bäst jag fortsätter med bakningen....

Ha en underbar dag!


 

Kommentarer
Postat av: Emma

Sms:et kanske var gulligt men det var också väldigt sant =) Älskar dig! Kram

Postat av: Mamma

Älskar dig också Emma! Kraaaaaaaaam

2011-05-29 @ 13:11:08
Postat av: Sara

Åh vad mysigt! Ha en skön söndag.

Kramkram :)

/Sara

2011-05-29 @ 13:43:51
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Frida

Ses snart så får du en kram så här på din dag! <3

2011-05-29 @ 16:09:39
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ha en härlig dag med barn och barnbarn och svärmor...och så skickar jag en tanke till din lilla mamma, det gör lite extra ont i hjärtat just såna här dagar. kram vännen!

2011-05-29 @ 16:56:53
Postat av: Malin B

En fin plats att samla kraft på och surra med en god vän, ja då kan verkligen tiden rinna iväg.

Mysigt att samla de nära och kära för en gofika.

Kram på dig.

2011-06-01 @ 21:45:55
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback