Grönt är skönt...

Nu tror jag att våren är här, ehhh, fast det är rejält med -grader! I alla fall fick jag en sån längtan efter att få in lite mera grönt i köket. Grönt är för mig en riktig vårfärg.

Nu ha jag ju inte haft orken att springa runt i affärer så det blev till att kika i gömmorna och vad fanns där??? Jo, den lilla "brickan från Marimekko med gröna blomman och den lilla gröna vasen från Cult! Passar klockrent ihop och blev alldeles lagom mycket grönt. Det är ju grönt i köksgardinerna också...




Tjohoo, så mycket grönt det blev här helt plötsligen! Sen gillar jag att göra om utan att det kostar en massa pengar! GRATIS är KUL!

Lika gratis blev inte min lilla tripp till närmaste Gallerian idag. Skulle bara gå en sväng efter jobbet och tuppluren. Vad händer? Jo, jag hittar ett par jättesköna gröna byxor, ett skärp och en liten topp.... Inte gratis men till BRA pris så nu är vardagslyckan FIN och FATTIG! *hi,hi* 

Modebloggare *harkel, harkel* som jag är blivit borde jag ju ha fotat kläderna och lagt ut här... men se det har inte hunnits med. Kommer tid och lust kanske jag gör det.... eller så inte!

Nej, vänner nu har jag surrat klart här för idag!

Ha det gott!
Kraaaaaaaaaaaam!
Liza


Kommentarer
Postat av: Malin B

Håller tummarna för att fota-lusten infinner sig. Det är KUL att få se.

Här har du en som avgudar ditt sätt att se till "nya" saker!!! Jag tar ju fram det gröna i köket varje vår och gillar det SÅ mycket!!!

Stor kram.

Postat av: Annika

Jag vill också se det du shoppat, fram med kameran bara ;) Jättefint blev det med det gröna i köket! Kram.

2012-03-06 @ 01:12:50
URL: http://annikalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback