Sol ute, sol inne...

sol i hjärta, sol i sinne! Så har det sett ut och känts idag!
 
Har som vanligt jobbat på förmiddagen. Trodde jag skulle träffa mina syrror idag - men det är imorgon. Lite förvirrad är jag faktiskt ibland!
 
Emma och jag for iväg till Norrfjärden och hälsde på Pernilla som äger Tistel växter & interiör. Oj, så mycket fint det finns där. Jag köpte ett Buddahuvud (rätt så stort) och en superfin bok. (Allt kommer på bild snart).
 
Sen blev det en kaffe på "Ekan" vårat favoritfik och sedan plättmiddag hos oss!
 
Är rätt så trött så det blir nog en tidig kväll, då passar det bra med ett par bilder från sovrummet :=)
 
 
Visst är den fin min blå gamla kista som jag ärvt efter min mor. Det är en gammal sjömanskista som gått i ärv i släkten. Där förvarar jag en del av mina plädar! Annars inget nytt här inne. Ska tapetseras om snart. Har en vit fin tapet som ska upp. Måste bara bli stabilare i ryggen först...
 
Ha det gott!
 
Kraaaaaaaaaaaaaam!
Liza
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Men vad mysigt med innergård! Det blir säkert jättebra när du har piffat klart. :) Det är ju så mysigt med balkong! Lycka till med piffandet! :) Kram kram

Ps, där ser jag ju din (?) balkong skymta. :)

2013-04-03 @ 21:57:34
Postat av: Malin B

Jätte fint alltihop!
Jag har en kista ståendes uppe på vinden för jag har ingen plats för den men så fort jag har det ska den få komma ner. Just nu är den förvaring för gamla leksaker. Vill minnas att mammas farfar har tillverkat den där kistan och då blir den ju liksom ännu finare.

Jag tror att det är bowling och minigolf som är de andra grenarna i trekampen. Jag anar att pil var min bästa gren så då kan du tänka dig vart jag hamnar sedan. ;) Men det kan ju vara kul ändå.

Postat av: Bara anna

Fin kista, mysigt med sånt där gammalt.

2013-04-03 @ 22:40:40
URL: http://annacecar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback