Ett teateräventyr...


så hette föreställningen vi var och såg igår! Mycket, mycket bra! Tog upp många av dagen fenomen och problem men på ett lite lättsammare sätt.  Den samiska kulturen med bland annan jojk fick jag för första gången uppleva live - mycket gripande! Om ni bor här uppe, försök gå och se den! 

Jo, jag blev riktigt fin i min nya kjol... Kommer att bli en till favorit!!

Innan jag går och gör mig iordning (jag ska göra en visit på jobbet idag och då vill man ju se så fräsch ut som möjligt) ska ni få se de övriga inköpen jag gjorde igår...

Hoppas att vi kan göra "sommar" på balkongen imorgon!  Kan bli fint med lite rosa där. Ska svepa över fransarna med nya mascaran också.....

Nu måste jag snabba på vilket inte är lätt för jag rusar inte direkt fram idag heller! 

Ha en skön onsdag! Nästan helg redan!

Kraaaam!
Liza

Kommentarer
Postat av: Lena i Wales

Verkar vara en intressant pjäs. Jag bor dock lite väl långt bort för att kunna se den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback