Ny vecka igen....

Men först vilken mysig helg vi har haft. Började med fika på konditori i fredags när käre maken kom hem. Latmiddag, dvs vi beställde hem och sedan tv-kväll med "På spåret" (som numera är i flamsigaste laget), Skavlan och Shetland, ännu en Brittisk kriminalserie som jag bara älskar. Har läst några av Ann Cleeves böcker tidigare, mycket bra författarinna.

Åh, höll på att glömma! Tog en sväng in i Favoritbutiken Hem ljuva Hem också.... 



Nu är den min - Khälers Globo! Har velat ha den länge så nu fick det bli den istället för alla tulpanbuketten jag inte kan köpa pg av allergi. 

Lördag skottade maken av tak och jag fixade lite inne innan blåsten övergick till storm. Middag och "mello"!

Igår mycket vila och middag hos fina vänner!

Så är det då måndag igen. Ljuvligt med ljuset som återvänt. 


Frukost avklarad, keso med mandarin och kanel och detta ljuvliga the som jag hoppas ska få effekt både på mina värkande leder och krånglande mage. 

Väntar besök av äldsta dottern och Prinsessan ( som är hängig). Anna ska rengöra ugnen åt mig. Ett hopplöst projekt för mig då jag inte klarar att böja mig eller stå på knä ännu. Tur att man har döttrar som hjälper till när jag inte fixar det själv!!

Ha en härlig måndag! 
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback