Härligt att vara vardagslycklig....

Nu är jag igång med mitt bloggande, om jag nu lyckas få igång  det hela förstås.... det är detta med tekniken som inte alltid är så lätt.
Men jag kommer ialla fall att försöka få det att fungera (lär mig efterhand).
Vad kommer jag att skriva om???? Ja, min älskade familj: make, barn, barnbarn, mina vänner får nog också vara med på ett hörn, inredning, vinterlivet i lägenheten, sommarlivet i stugan, ja allt stort och smått...
Börjar med att visa en blid (som jag också har valt som presentationsblid tills jag fixat någon annan) som jag tog i somras. Nog längtar man efter lite rejält trädgårdsarbete så här i vintermörkret när man ser den här...

Blomma

I nästa inlägg kommer jag att förhoppningsvis kunna visa en del detaljer från mitt hem.
Kram och på återseende!


Kommentarer
Postat av: Mellandottern

Snygg bild! Ser fram emot att läsa din blogg måste jag säga. Fick en förklaring av P varför det strulade med redigera bilder. Ni har inte programmet. Han sa att det skulle gå och fixa iaf. Jag hör av mig! Kraaaaam!

2007-02-25 @ 20:55:28
Postat av: Saga

Hej och välkommen in i bloggvärlden! :)
Så kul att du fått igång en egen liten "skrivarhörna", jag är övertygad om att detta blir en plats med kreativa flöden! :)
Kram

Postat av: Lillan

Vad fint mamma! Du e superduktig! Jag blir så stolt! Kul att du också har börjat blogga=)// Kramar

2007-02-26 @ 15:55:12
Postat av: Lilla My

Hej och vad kul det är att hitta fler pitebor! Vilket fint hem du har.Jag kommer tillbaka.:-)

2007-03-09 @ 21:11:27
URL: http://bibbi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback