Bäst att passa på..

Det har inte varit lätt med bloggen senaste dagarna. Har försökt att ladda upp bilder - gick inte, kommentera och besvara inlägg - har inte gått bra alls. Men nu verkar det fungera rätt bra så jag passar på trots den sena timmen.
Slut på klagolåten har förstått att jag inte är ensam om problemen *ler*.

Jag älskar tulpaner och hade turen att få tag i vita idag,  men det är inte dessa ni får se på bilden nedan utan en konstgjord variant - jag tycker att de är riktigt fina! Har lite problem med "levandes" - har allergi - men kan inte låta bli att köpa en bukett då och då ialla fall...

Tulpaner
Foto: privat  (snyggt med ett utbrunnet ljus i min fina ljuslykta *suckar*)

I bakgrunden ser ni mina krukor som just nu bor i mitt köksfönster och insynskydden...
Fler bilder från mitt kök kommer någon gång framöver.

image19            image20 

Nu har ju "lillan" kommit hem och det är så roligt! 
Imorgon (läs idag) ska vi gå en sväng på sta´n och kanske  blir det en fika på något "kondis" (det brukar alltid bli det efter en stunds shopping). Känner jag oss rätt så blir det en tur på stadens inredningsaffärer, alltid följer det med någonting hem.
Nu ska jag gå och dricka en kopp te - Kvällsro - som någon av er i bloggvärlden har tipsat om.
Sedan vilar jag skönt på kudden!
God natt! eller God morgon! Välj vilket som passar bäst....
Kram från mig....


Kommentarer
Postat av: Thea

Härligt!

Postat av: Maria

Är det där plasttulpaner???
Ser ju ut som riktiga!!! =O

...kvällsro....måste nog testa det....!!!
Själv rekomenderar jag Friggs: Grönt te med ingefära o citron. Så gott o "fräsch" smak.
Ingefära är jättenyttigt!!!!!!

2007-03-04 @ 09:11:24
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Liza

Maria: Ska testa ditt förslag på the också. Yes, det är platsttulpaner, inköpta på Village, men finns också på Buketten och Gardingalleriet.

2007-03-04 @ 13:00:14
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Kjartanlotta

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-09 @ 10:27:30
URL: http://kjartanlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback