Snart är det fredag igen...

Tycker att dagarna bara rusar förbi - mest är det måndagar och fredagar i mitt liv, ja, lite helg är det ju förstås däremellan. Konstigt att dagarna och åren går fortare ju äldre man blir. Det borde ju vara tvärt om att när barnen har vuxit upp och man har gott om tid - då hinner man inte lika mycket som förut. Kanske har jag blivit lite lat med åren...*ler* men lite konstigt är det att tiden har blivit "kortare" på något sätt!
Ja, ja, inte ska man grubbla på det man inte förstår - livet är så härligt ändå!

ÄR FyLLD AV LIVSLUST!

image32


image33 










Budda

the-kopp/Katarina












Glasskulpturen Livslust från Heta Hyttan (fått av kära vänner när jag fyllde jämna år)
Vacker tekopp från Katarina K (en kär morsdagspresent från mina barn)
och Smart-fat från Dorre inköpt på Cervera
Budda (bara för att den är så fin) inköpt på Gardingalleriet
Tulpaner (tills jag börjar nysa av dem, men köper ändå)

 Men det som gör mig mest fylld av livslust är naturligtvis familjen: maken, mina fantastiska flickor med respektive, mina jättefina små barnbarn, nära och kära, och mina underbara hjärtans-kära-vänner.

Kram på er alla därute och ha en fortsatt härlig torsdag!



Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt fint mamma! Jag kan ju säga att jag också älskar MIN Livslust, Du har dock skrivit fel det är Heta Hyttan inte Glada hyttan! Puss

Postat av: Mellandottern

Men puss vad du är underbar!!!!

2007-03-08 @ 18:30:06
Postat av: Hanna

Vad härligt!! jag känner precis likadant...snart är det vår...

2007-03-08 @ 21:43:14
URL: http://lovinghulu.blogspot.com
Postat av: EVA

Livslust !!! Så måste väl alla känna nu när det går åt rätt håll...fast tittar man ut så börjar man ju fundera...
Och Heta Hyttans Livslust är så fin ! Har inte kommit mig för att köpa mig en men snart kanske...

KRAM EVA

2007-03-08 @ 22:11:54
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Maria

men vilket fint collage du gjort!!!
Gillar verkligen Katarina K!!!
Livslust är en stående present till jobbarkompisar....Jag jobbar granne med Heta Hyttan.
//M

2007-03-08 @ 23:52:52
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Chrissie

Håller med dig, det som även ger mig mest livslust är närheten och kärleken till min familj och vänner.
Ha en fin helg. Chrissie

2007-03-09 @ 07:54:43
URL: http://chrissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback