Mellansysters hus.. vardagsrummet...

Idag skiner solen för fullt  och just nu är det över 12 grader varmt.. hoppas nu bara att det fina värdret håller i sig över helgen!

Idag så kommer sista delen av mellansysters hus... och vi är inbjudna i hennes rätt ovanliga VARDAGSRUM  som är fyllt av böcker, nu pratar vi om böcker i tusental, mysiga soffor och härliga detaljer........
image758

image759

Jag tackar min kära syster för att jag har fått visa hennes mysiga hus! Tack syss! Syster-yster tackar er för alla fina kommentarer... vet att hon läst med intresse hela veckan!! För er som inte minns.. så finns hennes fina trädgård att beskåda under kategorin "Trädgård inspiration"!!
Har en idé om lill-syrrans hus och trädgård också, men har inte pratat med henne ännu... vi får se vad som händer!

Imorgon är det fredag! HURRA! och då blir det vitt hemma hos mig.......
 
Har ett sammanträde på gång ikväll också.. tredje denna vecka.. och hoppas hinna på körövningen också!!

Vi ses imorgon!
KRAM!

Kikar in till er senare under kvällen...


Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Äggtvål!! Det var något nytt=)

Postat av: mamma millan

OO det var alt en bokmal det;)

Fint hem!!


Kram Millan

~~~

2008-04-24 @ 23:07:10
URL: http://mamma-millan2.blogspot.com
Postat av: Malinbayard

Wops, tusentals böcker!!!
Här skulle min svärmor trivas.

2008-04-25 @ 09:10:48
URL: http://malinbayard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback