Leksaker och förvaring....

Hej där ute i cyberspace!
Som många av er vet så har vi tre underbara barnbarn, och med barnbarn följer LEKSAKER! Inte alltid så lätt att förvara för mormor och morfar då vi vill att de ska vara lätta att ta fram och att plocka undan. Hittills så har de varit i en  mellanstor vanlig korg och det som inte har fått plats där har stått på golvet i arbetsrummet... inte kul att städa!!

Men så var vi på en tripp för någon vecka sedan och hamnade på COOP och vad hittade vi där???
Jo, DENNA......
image660
PERFEKT för morfars gamla bilgarage, bilar, duplo och annat smått och gott! Dessutom är den i bra höjd att klättra och sitta på! Nu är det ordning och reda på grejerna och smågrabbarna hittar lätt favoritleksakerna. Sjögräskistan kommer att fungera även när de blir större till pussel, Lego med mera... Måste erkänna att jag är grymt nöjd. Dessutom var den BILLIG i pris - ETT FYND!!! Det gillar jag!:D

Ha en skön kväll!
KRAM!

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin korg? Jag älskar korgar men har ändå inte så många, konstigt va?
Dagen blev inte riktigt färdig om man säger så. Kika på mitt inlägg.
Ha en go kväll!

Postat av: EVA

Vilken jättefin och praktisk korg ! Man måste ju ha gott om plats för alla leksaker...du vet ju var vi har leksakerna...och då man ska ha grejer för både bebisar och lite större modeller, så behövs det plats...
***
KRAM från EVA som knastrar på riskakor...långt från maken som avskyr lukten av dem...hihi !

2008-01-15 @ 21:21:16
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Vicke

Har själv haft en liknande kista i köket för killarnas leksaker så jag vet hur perfekt lösning det är:)
Kram

2008-01-15 @ 21:38:08
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Perfekt! Och dessutom snygg!
Kan det bli bättre? :)

kram!

2008-01-15 @ 22:08:28
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Saga

Jo, jag såg de där och tänkte försökte direkt att klura ut var jag behövde den. Hos dig var den toppenfin! Kul!

Kram kram

2008-01-16 @ 10:37:29
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Henningingeborg

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-05-07 @ 11:15:01
URL: http://henningingeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback