Så roligt....

Hej alla därute!
För att er fantasi inte ska skena iväg alldeles så ska jag nu berätta att  jag har börjat sjunga i en GOSPELKÖR!
Det är många år sedan jag gick ut gymnasiet, det var då jag sjöng i kör senast! Fast jag är van att både sjunga solo och  "köra" åt andra så var det så pirrigt innan jag kom dit! Men jag möttes av jättertrevliga människor, fick sjunga härlig gospel och vara tillsammans med andra lika sångsugna utan några krav på att "fronta" utan bara göra mitt bästa, lära mig nya låtar och sjunga från hjärtat! Jag är så GLAAAAAAD! Ser redan fram emot nästa torsdag!:D

Har klippt mig idag! Så skönt, nu ser jag ut igen..  jag menar nu har jag fri sikt utan en massor för lång lugg ivägen!! Dessutom är det rena rama vardagslyxen att gå till frissan. Bara det att få slappna av en stund och att någon pysslar om en är ju guld värt! Undrar ibland vem som pysslar om frisörskorna???

Idag är det fredag igen! Syrran och hennes man kommer hit ikväll på middag för nu ska vi planera vår resa till Skottland! Ser verkligen fram emot att åka till whisky-landet!!!
image657

På lördag  fyller min mamma år så vi ska dit och uppvakta henne, och på eftermiddagen har vi fått äran att ta hand om alla tre barn-barnen medan deras föräldrar ska gå på bio. Det ska bli mycket intressant!!!
 Om jag orkar :D så syns vi imorgon kväll!
Ha en
TREVLIG HELG!
KRAM!
Text och foto: Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: MO

Gospel verkar jättkul att sjunga, kul att ha något att se framemot sådär mitt i veckan. Ja ni har en resa att planera, skottland verkar jättefint. Ha en trevlig kväll, o lycka till med barnvaktandet, kram

Postat av: Malinbayard

Det riktigt lyser glädje om ditt inlägg. Jag tycker just att gospelkörer utstrålar en av de största sångarglädje som finns!

Jag går till frissan var sjunde vecka och det är urskönt att sitta där och bli ompysslad. Min vardagslyx.

2008-01-11 @ 15:10:52
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: EVA

Oj så kul med gospel ! Det är så härligt "gung" i den musiken ! Då man ser och hör körer från USA är det svårt att sitta still...
*
Kul att få sköta barnbarnen och västerbottenspaj...mmm så GOTT !!!
***
Ha en fin helg !
K R A A A M från EVA !!!

2008-01-11 @ 16:18:02
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Hilajn

Vad kul med körsångandet! Ha ne trevlig fredagkväll:)

2008-01-11 @ 17:55:26
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Helena

Ha en jätteskön helg och hoppas att det går bra att barnvakta alla barnbarnen imorgon!
PS! Maten ser jättegod ut! Kram!

2008-01-11 @ 19:02:38
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback