Förmiddagspromenad...

Nu har jag änligen vågat  klarat av att ta en längre förmiddagspromenad. Underbart, härligt och en SEGER!!
Bestämde mig i morse för att ta en längre promenad idag, så jag klädde mig, tog stavarna och gick ut. Perfekt väder för att vara ute, ca 5,5 grader, vindstilla och lite minus mulet.

Att jag dessutom kom ihåg att ta med mig kameran visade sig vara ett genialiskt drag. Tog en hel del härliga höstbilder i vår vackra  Badhuspark.. ja, den heter så vår stadspark!!



Nog syns det att hösten har gått hårt åt många av de fina växter som finns i parken, men fortfarande finns det de som kämpar på och blommar trots nattfrost och blåst.

Resten av dagen... lunch med Frida (här hemma), fika med A och barnen och Emma. De är omtänksamma mina döttrar - vill gärna umgås med sin ömma moder, dvs moi!! :D Emma och jag gjorde dessutom ett besök på Kupan, för att se om det fanns någon möbel till vardagsrummet.. men ingen var klockren så jag avvaktar. Emma har handlat material till en sänggavel på Jysk, och sedan blev det rengöringsmedel på Dollarstore!

Nu är middagen (omelett och skinka) uppäten, kaffe-på-maten färdigdrucket, så nu ska jag vila en stund!

Kvällens TV-program, Simon och Thomas och sedan CSI..... kan det bli bättre??????

Önskar er en skön fortsättning på måndagskvällen - imorgon är det tisdagstema, kanske deltar jag.... vem vet???

KRAM!
Liza

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Livet i byn

Svar: Vet inte hur många cdskivor som rymms men det måste vara mängder för skåpet är rätt stort och superfint.



Skönt att du kan ta lite längre promenader nu, hoppas det får gå framåt för varje dag nu.



~Livet i byn

Postat av: m a r i a

Förstår att de vill umgås med dig.......skulle du vara min mamma så skulle jag krypa in i din livmoder.......hahahah....Det var ett gammalt men roligt å passande skämt va;)

???

Hoppas ni hade det bra i helgen!

Nästa år är jag med!

Kram på dig!

2008-10-06 @ 19:16:06
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för idag mamma och tack för sänggaveln, kommer och hämtar den snart=) Kramkram

2008-10-06 @ 21:07:08
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: Lallis

Det låter som en fin dag:)

Härligt!

Kram Lallis

2008-10-06 @ 23:27:24
URL: http://knasigamamman.blogspot.com/
Postat av: tina

Vad skönt att du kunnat ta en längre promenad...fina bilder fick du också!



kram på dej/tina

2008-10-07 @ 00:38:13
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: EVA

Vilken härlig dag ! Visst är det skönt att kunna promenera lite ? Har nyss kommit tillbaka från min tur och knät känns fortfarande bra !!!



Såg också Simon & Tomas och sen CSI såklart ! Fast jag tjuvläser avsnitten då de kommer i USA...kan liksom inte låta bli :) så jag vet ju vad som händer...!

Hör av mig om jag ska in nåt så kan vi ju kanske ta en kopp på stan...



***

KRAAAM EVA

2008-10-07 @ 09:39:08
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Det är väl inte konstigt att de vill umgås med en sådan härlig mamma?

2008-10-07 @ 11:09:05
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback