Härlig fredag.. helg!!!

Så var det FREDAG igen, härligt med helg. Inte för att det märks någon större skillnad när man inte är på jobbet - men ändå - helg är helg!!

Läser i min Feng Shui bok och har fått en hel del uppslag på förändring här hemma. Bland annat ska den hööööööga skåpen flyttas från vardagsrummet.. till hallen??? Söker därför efter en lägre sideboard som kan hysa stereoanläggning och cd-skivor. Det ska inte kosta en massa pengar att förändra,  utan jag är ute efter en snygg, smart lösning. Skyndar långsamt - det brukar bli bäst då!! :D


Jag har lånat bilderna från respektive firma, alltså MIO och EM-möbler.... Snygga bänkar!! Men jag kollar blocket och när orken infinner sig ska jag besök secondhandbutikerna här omkring.. fixar gärna lite själv (med hjälp av maken....)

Tar nu bloggledigt under helgen - SES SNART!

Bilden tagen i Skottland, Glennfarg, i en park nära vårt hotell.....

KRAM!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se förutom de bilder jag lånat från Mio och Em:s hemsidor...

Kommentarer
Postat av: MO

Det tror jag kommer bli fint. Du kan säkert hitta något bra/billigt på blocket som kan fixas till. Hoppas ni får en trevlig helg, kramar

Postat av: Lilla My

Det ser fint ut i ert vardagsrum,men visst är det roligt att få ändra lite då och då?Trevlig helg!Kram

2008-10-03 @ 12:36:33
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Livet i byn



Spännande att se vilken sidebord du väljer till slut. Jag skulle också behöve ett fast först en ny soffa MEN sen...



Jag kan inte bestämma mig om mattan, velar hit och dit. Men jag lovar att visa vad det blev till slut.



Trevlig helg!!



~Livet i byn

2008-10-03 @ 13:15:03
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: EVA

Måste nog köpa den boken jag med ! Ny energi behövs alltid... Tänk om jag kunde få maken att läsa liiite feng shui i alla fall, fast det är nog helt omöjligt...



För oss blir det 3årskalas imorrn ! Alltid lika kul att få ge några paket till Wille-snygg-kille !



Sonen är då framme nu och väskorna har kommit efter många om och men... SKÖÖÖNT säger oroliga mamman :)



Njut och må gott i mysvädret !

***

KRAAAM EVA

2008-10-03 @ 23:18:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Eftersom du är en sådan duktig fixare tror jag skarpt på second-handbutikerna eller en gammal hederlig, rolig bondauktion. ;)

2008-10-04 @ 18:16:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback