Onsdag 1/10....

Redan första oktober - nu rusar tiden iväg igen! Försöker med alla medel att inte ta fram advents-jul- inredningstidningarna ännu..  Försöker istället att njuta av hösten och inte rusa iväg för fort - men det skadar aldrig med planering i förväg, eller hur??

Har haft en härlig förmiddag tillsammans med vännen
Eva som kom förbi på en kopp kaffe, kaka och surr...  Alltid lika superduper trevligt att få träffas!!! Åt sedan lunch med två av döttrarna, fortsatte promenaden ner till Keramix som har rök-skade-utförsäljning, 50% på alla varor. Men där var alldeles för mycket folk och trångt, är rädd att få en armbåge i ryggen eller bli knuffad, så jag gick hem istället.

Annars går tiden åt till att ta det lugnt, promenera, vila, tänka och snart läsa ska jag börja läsa min nya Feng Shui bok som kom idag.

Tiden vid datorn blir kort - det är oskönt att sitta för länge så jag säger
Hej för idag! Syns snart igen!!

KRAM!
Liza


Funderar på att rama in mina superfina AngieLewin kort som jag köpte i somras.. Svarta ramar blir bra...  Tur att man kan trixa i datorn för att se färdiga resultatet....



Text: Liza, blogg.se, kort inköpta på Designtorget (eller huset) i Gbg

Kommentarer
Postat av: EVA

Tusen tack för kaffe och surr vännen ! Alltid lika trevligt att träffas och tjattra loss en stund :)



Hittade vad jag skulle ha tag i och lite till men jag orkade inte på rök-rean !



***

KRAAAM EVA

Postat av: Livet i byn

Såg att det ringlade lång kö utanför Kermaix på PTs hemsida. Hade gärna viljat åka dit och kika men det är ingen höjdare om det är trångt och mycket folk.



Krya på dig nu!!



~Livet i byn

2008-10-01 @ 15:42:23
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: M a r i a k o d e n

Nämen. Hade skrivit en massa åsså kom jag åt en knapp å allt försvann.....men skrev att jag åxå varit till Keramix idag men vände i dörren....Huuur mkt folk som helst! ...å jag skulle inte heller ha nåt. Fast oj vilka fynd,för jag kände knappt nån röklukt!!

Nystart för Keramix, tycker de haft samma saker länge nu...men nu är det läge för dem att börja om på nytt med NYA SAKER!!!!

=)



Ha det bra å hoppas ryggen blir bra nu!

Ses väl i morron.....Men inte i helgen då vi är på bröllop!!



Krm på dig!

2008-10-01 @ 16:11:53
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att fler längtar efter inredningsjulen. Fast jag smygläste faktiskt ett julnummer av Hus & Hem igår innan läggdags...



2008-10-01 @ 16:32:13
Postat av: L I S A

Precis de korten har jag!( och två till) vill du se hur de ser ut hos mej så kolla här:

http://lisasbibliotek.blogg.se/2008/june/ledig-fredag.html

jag var också till Keramix idag...hade hoppats på en pappelina men vände ganska snart....

gick in till Katarina å köpte en present till mamma som fyller år på nyår istället.....(å visst slank det der en del till mej också;)

kram och hoppas du känner dej bättre nu!

2008-10-01 @ 18:28:34
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: M a l i n B.

Jag får alltid ett "fixa-jul-ryck" så här på den tidiga höstkanten. I dag var det nästan (jag skrev nästan) så att jag slängde ihop en lussebulledeg. ;) Jag har saffran i skåpet nämligen. Men det blev städning istället... Plus bak av vanliga limpor.

2008-10-01 @ 18:45:27
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Ingela

Har själv oxå svårt att låta bli julsakerna. Pandurogrejorna kom ju för ett tag sedan men att börja tillverka julkort redan nu är väl lite väl tidigt. ..

2008-10-02 @ 12:10:42
URL: http://tallbodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback