Kort - Torsdag....

Oförändrat läge! Försöker göra små saker, tar tid, men ger lite tillfredställelse i tillvaron.....

Det har blivit en promenad idag också, samt ett besök på Keramix och Clas Olsson (för att köpa ramar till A.L korten). Emma har varit förbi en snabbis och fikat. Kul att umgås en stund med "Lillan" !! Vilar och läser min nya bok.....


*Har bytt  från servetter till nya kort i ramrarna i köket.....
*I tre-bildsramen egentillverkade kaffeord med hjälp av programmet
wordle


Angie Lewin bilderna är inte upphängda ännu - de får ni se en annan dag.....

Nu är det dags att sluta för idag! Är så trött.. skulle tro att  det beror på medicinerna jag äter ...

KRAM!
Liza


Ps. Idag har jag gjort en ny kategori som heter idéer och tips...



text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: GÅRDSROMANTIK

Hade de mycket fint kvar på Keramixrean?



Jag skall nog ta en Pitesväng imorgon.



Kram Maud

Postat av: EVA

Oj så himla fint det blev ! Alltid kul att förnya lite...



Modern ville att jag skulle följa till stan imorrn, så det blir väl så :) Kanske in på Marimekko och se om nåt är kvar...



Måste ta och spana in det där programmet...helt klart !



Ha en underbar helg vännen och hoppas du känner dig lite piggare snart !



***

KRAAAM EVA

2008-10-02 @ 19:10:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: M a l i n B.

Du pysslar så fint så det är inte klokt! =)

Alltid en fröjd att se vad du har hittat på.

2008-10-02 @ 20:38:44
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback