Ännu en vacker sommardag....

Inte kan jag klaga på semestervädret.. sol vareviga dag  och varmt och skönt på dagarna, kvällarna har däremot blivit riktigt kyliga. Det bästa av allt är att jag är ledig nästa vecka också....stackars maken börjar däremot jobba på måndag!

Idag håller jag på med ett betongprojekt, saknar dig Mags för du vet hur betongen ska blandas! Har hur som helst gjort mitt bästa, så blir resultatet bra så får ni titta - annars glömmer jag bort det!!! *hi! hi!* Meningen är att det ska bli två ljushållare till större ljus och två plattor som ska användas till... nej, nu avslöjar jag ingenting mer!! Vågar inte!!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig! Ser ut som ett troll i håret... hur kul är det??? Så då blir det en stadstripp och kanske en fika på stan?? Annars så är fredagen ett oskrivet blad, dvs ingenting är inplanerat på eftermiddagen!

Ha det nu så gott mina kära bloggvänner!

Till vi ses igen så får ni se på fler bilder från vårt sommarparadis... tagna idag av mig och maken...




♥Kram!♥

Liza



Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag saknar dej också - har "betongat" med maken och det fick duga (i brist på dej:-)Hade tänkt locka ut er till ödemarken innan L börjar jobba men det ser ju mörkt ut...vars tog semestern vägen??? Men jag njuter av fin stugan er - så snyggt med belysningen och allt det övriga! Jag ringer...

2009-08-06 @ 19:14:49
Postat av: Anna

Tycker att du är ett gulligt troll i alla fall. Vi har er båtmotor i garaget.=)

2009-08-06 @ 19:27:00
Postat av: Lillan

Jag följer gärna med på fika imorgon då vi inte åker förens klockan 15 =) Älskar dig. Kram

Postat av: EVA

Åhhh så kul att vi kan ses imorrnkväll ! Vi käkar middag och kommer sen...längtar redan ! Det var ju ett tag sen vi sågs...



***

KRAAAM EVA

2009-08-06 @ 21:43:55
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Vilka vackra bilder! Inte kan vi klaga på vädret inte, det har varit kanon!!



Radion har ett ljud som är outstanding!!



~Livet i byn

2009-08-07 @ 21:16:08
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Malin B

Härliga paradis. Jag tröttnar aldrig på att se dina bilder.

Men du, har du suttit så där tjusigt på en egen bild där uppe i hörnet förut?!

Snyggt hur som helst! =)

2009-08-07 @ 22:06:55
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback