Årets julgran...

Hej på er mina vänner!

Hoppas att ni har det bra och inte stressar ihjäl er inför julafton.

Lovade bilder på vår nya julgran... och de kommer men gör tyvärr inte vårt fina julträd rättvisa. Här i norr är det kolsvart ute och inne går det inte få tillräckligt ljus för att få fina foton. Hoppas att ni får en uppfattning ändå hur den ser ut....



Vi är mycket nöjda, både maken och jag.. så julefriden sänker sig sakta över vårt hem. Imorgon ska jag göra lite julgodis, onsdag är det dags för revbensspjällen och JULSKINKAN!

Ha det så gott!
Ses snart igen!
KRAAAAAAAAAAAAAM!

Liza

Text och foton: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Ensamma mamman

Men så fin eran julgran är! Häftigt med en svart gran. Kram

Postat av: Malin B

Jag har aldrig sett en svart gran förut så det var häftigt! =)

Väldigt tjusigt dekorerad tycker jag.

2009-12-22 @ 22:56:37
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback