Lördagsmys...

I går var vardagslyckan på personalfest! En kväll med tema ROCK`N`ROLL!
Arrangörsstaben hade gjort ett jättejobb! Maten var superb, tävlingar, uppträdanden och en massa annat kul! Måste erkänna att det har känts lite tungt idag....

... men inte på grund av något större "intag" av alkoholhaltiga drycker.... utan jag är risig i halsen och lite febrig! Det kommer att gå över till i morgon när kören har sin julkonsert - det har jag bestämt!

På eftermiddagen har jag bakat, till körens fikaförsäljning, men också en kaka till oss. Emma kommer hem ikväll, så jag tänkte att det skulle smaka bra med något gott till kaffet efter middagen! Snart ska glasyren göras till vår kaka.... MUMS!

Annars så snurrar livet på som vanligt. På måndag börjar jag jobba normaltid igen om inte någonting går "fel" under morgondagen - och varför skulle det göra det?? Får hålla igen lite under konserten, med rörelser alltså, men det brukar jag misslyckas med, DET GÅR INTE SJUNGA GOSPEL OCH STÅ STILLA!! :D



Min fina ängel som jag har fått i present! :D

Ha nu en riktigt skön lördagkväll!

KRAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza


Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, du får ta det lugnt ikväll så du orkar imorgon. ;)

Hoppas att det går bra för dig att jobba full tid!!

Kramen, Maria

Postat av: EVA

Hoppas du inte blir dålig vännen...inte kul att sjunga om du är sjuk !!! Så ta det lugnt och mys framför tv:n ikväll...det ska vi göra...hihi ! Har köpt liiite gott...hihi !



***

KRAAAM EVA



:)

2009-12-05 @ 18:06:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Maggan

Klart att du fixade gospelkonserten med glans...! "The Bogrens med Lundström" - inslaget var mycket uppskattat (ni har fått mycket beröm från mina arbetskollegor) ! Ta d nu lugnt på jobbet så syns vi vännen! kraaaam

2009-12-07 @ 14:21:13
Postat av: Sara - Zassi

Ni verkar haft det jättekul :)



Och jag fnissar när jag läser att man inte kan stå still och sjunga gospel :) Herrejisös, inte ska man väl det!! Men jag förstår ditt dilemma.



Kramkram/Sara

2009-12-07 @ 15:55:48
URL: http://katterochpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback