Härlig morgon....

Njuter av det fantastiska väder vi har här i norr! Det har varit 28-30 grader i skuggan i ett par dagar - idag något svalare, bara 25....

Så här skönt kan man ha det en söndagmorgon.....


Har försökt "ta hand om mig" mellan passen på PSG, badat fotbad, gjort hårinpackning... Igår kväll satt jag ute och läste en mycket bra och spännande bok till sent.... kan man ha det bättre??

Nu ska jag åka ut till stugan en stund för att pyssla med mina blommor... bättre avkoppling finns inte!!!
Ses snart igen!
Kram!
Liza


Text och bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst har det varit en underbar helg!! ;) Blir nyfiken på vad det är för bra bok du läser!!????

Hoppas du får en fin vecka!!

Kramen, Maria

Postat av: Malin B

Vilken fin frukost! =)

Jag gillar din mysiga balkong.

2009-06-29 @ 10:07:58
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men så nice....är hemma en stund och kunde inte låta bli att kika in på din blogg:-) har inte gått på 100% dessa dagar (länge sen jag gick på 100% iofs) på grund av värmen! Och betongen...blev ju fin...snart dax för en ny betong-dag!

Kramis

2009-06-29 @ 20:16:21
Postat av: Lina

Det låter helt underbart, det ljuva sommarliv du lever! Önskar dig allt gott inför juli 2009 och skickar en hel massa varma sommarkramar till er båda!



Nu tar semesterfesten vid där fotbollsfesten just lämnat oss. Härligt, skönt, mysigt, soligt, underbart, vackert, badvänligt, avstressande...



Kram

2009-06-30 @ 00:04:13
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback