Måndag den 8:e juni...

Ännu en vacker dag, att lägga till de andra..... eller vacker och vacker? Solen har kikat fram mellan molnen då och då under dagen - men det blåser och det är inte någon sommarvärme.

Jag har varit med vännen M till KUPAN, Barnens hus och ÖB idag för att söka läckra saker att använda som formar till vårt betongprjekt, eller rättare sagt, vi har så många idéer att hjärnorna kokar. Ska bli mycket intressant att se vad det blir av det hela. Som planeringen ligger nu så ska vi gjuta nästa vecka, så vi hoppas att vädergudarna är med oss! Avlutade handlingstrippen med en fika på ett av stadens kaffehus!:D

Drömmer om någon fin Budda eller/och lykta i min trädgård....

Bilder lånade från företagshemsidor... eller någon av figurerna som fanns vid vandrarhemmet i Härnösand...

Nåja, det kostar ingenting att drömma....

Ha en trevlig kväll!
Kram!

Liza



Text men ej foton: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Nej men vad spännande! Jag ser verkligen fram emot dina betongprojekt! Håller ju på en del med betong, jag också!

Kram

Postat av: Bokmalen

Nä, visst är det trevligt att drömma. Vad spännande att göra eget!! Hoppas vi får se sen hur det gick för er!!

Såg på vädret att det ska bli lite varmare å det låter väl bra, va!??

Kramen, Maria

2009-06-08 @ 20:18:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin B

Visst är det tur att det är alldeles gratis att drömma. En riktig förmån! =)

2009-06-09 @ 07:41:59
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Sara

Lyktan såg ju hur häftig ut som helst =)

Kommer att bli bra tror jag oavsett vad du väljer. Och som sagt drömma kan man alltid..



Nu har väl SMHI lovat regn fram mot helgen... Vi ska på en ö, svälj det blir till att hålla i sig i båten.



ha det bäst!

Kramkram

2009-06-09 @ 10:31:46
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Maggan

Ärligt talat kokar min hjärna snart över....jag längtar hysteriskt till gjutningen...tack för en rolig eftermiddag:-)

2009-06-09 @ 19:18:55
Postat av: MO

Nej o tur är väl det, annars hade jag varit ruinerad...hihi. Jaså du går i betongtankar, jag har med blivit lite sugen på att gjuta något, vet inte vad bara, men det är väl smart att inte börja med något alldeles för avancerat, kramar

2009-06-10 @ 15:30:50
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: EVA

Åhhh så kul med lite projekt...hihi ! För du har väl aldrig några såna...haha !



Vi gjorde några krukor mm jag och gubben och det var skitkul, men då tycker ju han att sten är mycket bättre och hållbarare...stenhuggare som han är !



Skulle och kika på balen igår men kroppen sa nixpix...så det fick bli en kväll hemma...igen ! Men höll utkik på webben men då visade PT inte hela...utan stängde ner vid 18,45 och då var det en timme kvar, så alla paren visades inte ! Kändes lite usligt...



***

JÄTTEKRAAAM EVA



2009-06-10 @ 17:44:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback