Planerar plantering...

Helgen närmar sig med stormsteg och det känns så himla skönt!

Det är tuffa dagar på jobbet så jag har varit helt slut när jag kommit hem.  Har till och med sovit en stund vissa dagar.
Så i helgen ska jag använda delar min hjärna sparsamt och istället bara använda den kreativa delen.:D

Min syster har ju varit så snäll och drivit upp en massa fina plantor åt mig i sitt växthus. De har vuxit sig stora och fina men trivs inte alls i sina små krukor längre så i helgen ska de få komma ner i sörre krukor, blomlådor och rabatter. Sen får jag komplettera med köpe-växter till veckan.Hoppas nu bara att det inte blir frost i natt eller att hararna hinner äta upp alla växterna.. de är glupska de små odjuren... söta men hungriga..

Imorgon efter jobbet blir jag hämtad av mellandottan, vi ska kika på tapeter/färg och sedan blir det en fika på stan med henne innan det är dags för maken och mig att åka ut till stugan.

Väl där ska vi äta en god middag och fira vår bröllopsdag!

Vill också passa på att hälsa alla nya läsare av min lilla blogg välkomna!!! Kommer att kika in till er efter helgen... är så nyfiken på vilka ni är!!!

Så återstår bara för mig att önska er en riktigt



Kram!
Liza
Ps. kortet ovan togs för ett par år sedan.....

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Ha en mysig bröllopsdag!!



Nu ska vi ta examen för minikillen....=)



Hörde förresten en fantastisk låt på döttrarnas skolavslutning igår, tänkte att DET skunde vara nåt för kören.... ;)

Är lite kör-skadad..... =)



Ha det bra!! Vi ses!!



Kram!!

Postat av: Bokmalen

Hoppas ni får ett fint bröllopsdagsfirande!! Å att ni får en trevlig helg!! ;)

Kramen, Maria

2009-06-12 @ 08:21:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej Hopp!

Kikar in hos dig...



Allt väl?



//Kram Milly ღ

2009-06-12 @ 10:49:49
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis på den 33:e bröllopsdagen från hon som avlades i synd.....=)

2009-06-12 @ 13:49:58
Postat av: Sara

ha en underbar helg du oxå!!



Kramkram :)

//Sara

2009-06-12 @ 14:13:58
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Malin B

Grattis på bröllopsdagen! Jag önskar er en riktigt mysig helg.

Att "peta i jorden" är som balsam för själen!

2009-06-12 @ 20:14:36
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: EVA

Hoppas Ni haft en härlig helg...kanske lite blöt men härlig ändå !

Här har det inte blivit mycket utejobb gjort, men en hel del varv på sticken...hihi !



Ha en härlig start på veckan vännen och...



JÄTTEKRAAAM från EVA !!!



2009-06-14 @ 19:47:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: MO

Lite försenat (?) grattis på bröllopsadagen då, hoppas ni firade ordentligt....Ja lite nya växter skulle jag med behöva i krukorna, det ser för eländigt ut nu när de är alldeles tomma, tog bort pensérna idag o de hade inte fått vatten på läääänge så det såg väl inte bättre ut före heller. Hoppas du får en fin vecka, kramar

2009-06-14 @ 21:30:25
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback