Här är den.....

...salladen jag pratade om i förra inlägget! Ni var en hel del som kände igen er!:D


Har haft en riktigt rolig helg! Middagen hos A,M,prinsen och prinsessan var jättegod! Vi kommer gärna fler gånger..:D

Söndag morgon packade maken och jag in oss i "röda faran" och körde de 17,5 milen upp till Haparande och IKEA! Det var min mans present till mig på Internationella kvinnodagen! Den mannen vet vad som gör  en kvinna GLAD! :D
OBS! Ett skämt...... eller????
Hur som helst så fick vi tag i bänkskåpet till stugan, köpte sovkuddar (har inköps-kudd-förbud fortfarande), stekpanna, en matta  mm. Inga servetter och inga värmeljus följde med hem.

Ett besök på Fabriksbutiken hann vi också med.. och där köpte vi..... I sanningens namn har jag inte hunnit fota ännu!!

Som sagt en mysig söndag i ett nästan folktomt IKEA, men vi hade himla roligt på resan också.. tänk vad man hinner prata när man åker bil!

Nu ska jag dricka kaffe och se Design Simon och Thomas - underar vad de ska hitta på ikväll?????

Ha en fortsatt härlig vecka!

KRAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ikea är alltid trevligt. Det är skönt när maken kan tycka att det är trevligt att gå på ikea två, tre gånger... Kram Anna

Postat av: Sara - Zassi

Hahaha.. Härligt present på kvinnodagen :) hihi



Härligt med middag.



VA?? Simon och Tomas - shit!! Glömt....

2009-03-09 @ 20:34:47
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vilken uppvaktning! ;)

Resan är målet eller hur är det Karin Boye skaldade? Trevliga utflykter piggar upp och ännu roligare blir det ju när man hittar bra saker att shopppa.

2009-03-10 @ 07:39:24
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Kristina- Fru Inredning

Vilken mysig helg ni verkar ha haft:) Och Ikea och Fabriksbutiken, vilken man du har:)

Kram Kristina

2009-03-10 @ 13:13:16
URL: http://fruinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback