Ni är så rara....

Hej kära vänner! och TACK för alla krya-på-dig-hälsningar! Det värmer mitt hjärta att ni bryr er!

Timmen är sen och jag kan inte sova för värken, så jag kan lika gärna kika in här en stund.
Står just nu på knä och skriver på datorn... känns bättre än att sitta iaf men är kanske inte att rekomendera.:D

Maken är på "utflykt" sen igår och kommer hem senare idag! Det är ju inte så kul att var ensam en fredagkväll särskilt inte som jag har tvingats vara inne hela vecka. Är så rädd att ramla om jag går ut, då ena benet är helt avdomnat och det andra är domnat ner till knät!! Men idag ska jag ut en sväng på stan - bära eller brista - orkar inte vara inne en hel dag till!

Nåja, nu får det vara slut på gnället!
Vill ju inte skrämma bort er....

Jag planerar inför advent och har köpt ett par inspirationstidningar för att det är synd om mig för att få kika på lite nyheter... men som vanligt så har jag bilden ganska klar för mig vad jag vill göra. Det blir mycket vitt i år också. Gillade det skarp ifjol och så slipper jag köpa en massa nya grjer. Men nya vardagsrumsgardiner ska inhandlas. Är pytte-lite-less på panellängderna.. vill ha lite mera tyg men det ska vara fluffigt men tunt men inte för genomskinligt, om ni förstår vad jag menar. Hi! hi!

Nu har knäna domnat av så det är bäst att jag slutar och försöker få lite vila innan jag ska ut på min promenad

Hör av mig så snart jag kan!
Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Men du din stackare, fy vad jobbigt! Krya på dig!



kram Mia

Postat av: Cissi

Tack! =) Jo, verkligen, bra det där med föräldragrupper! =)



Ta hand om dig, kraaaam!

2009-11-07 @ 13:59:09
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Inte är det kul att ha så ont inte. Lider med dig!! När jag hade som värst ont så låg jag på soffan med datorn på en pall bredvid soffan åsså låg jag på sidan. Det avlastade ryggen men efter en längre tid så fick jag lite ont i nacken. Å så kräver det ju nästan att man har en bärbar dator.

Jag har oxå börjat fundera på juldekorationer. Skulle gärna köpa en massa nytt men det kommer inte ekonomin tillåta då vi ska spara allt vi kan. Vi vill ju köpa hus såsmåningom å vi har tänkt att vi ska spara inför det redan nu.

Hoppas det funkar för dig idag så du kommer ut!!

Kramen, Maria

2009-11-07 @ 14:19:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas du mår bättre snart och slipper smärtan. Ta hand om dig och välkommen tillbaks senare.

2009-11-08 @ 10:33:08
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men då....inte kul att va ensam - samtidigt orkar man inte med folk heller när man är för dålig:-( men en fredagkväll ensam och sjuk är inte roligt alls...glöm inte bort att du kan ringa grannen:-) (hon är ju ofta gräsänka och har ont haha)kramis

2009-11-08 @ 12:49:30
Postat av: M a l i n B.

Mig skrämmer du inte bort med något, Malin bangar aldrig och i motvind - det är DÅ man märker vem som står som en klippa!

Det låter inte alls roligt att oroa sig för att inte kunna gå ut på egen hand. Stor kram och hoppas att maken är till rätta så att du har sällskap igen!

2009-11-08 @ 19:20:38
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Men baskade rygg. Usch jag vet att ryggvärk tar tid att bli av med. Har du fått komma till nån naprapat eller nåt annat så du får hjälp?



Styrkekramar/Sara

2009-11-09 @ 14:36:55
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: MO

Men bästaste Liza, stackars dig, låter hur jobbigt som helst. Hoppas verkligen att det går över för så kan du ju inte ha det.



Ja jag kör nog med lite repris från föregående år, alltså jag har ett par julgardiner (randiga) som jag haft i måååånga år som jag inte hade uppe förra året, de får nog komma upp i köket i år igen. Något nytt köper jag säkert för jag ska till Ullared nästa vecka, men jag ska försöka sansa mig ;)



Många kryapådigkramar vännen

2009-11-09 @ 17:57:33
URL: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback